31 yanvar 2023-cü il  

 “Azərpoçt” MMC poçt müəssisələrinin tələbatının ödənilməsi məqsədilə “ATM və Smartpay ”ödəniş terminallarına texniki dəstək  üzrə 2023-ci ildə müsabiqə sorğusu üzrə satın almaq niyyətindədir:

 

 

S.N

 

Malın adı

 

ADI

Sayı

Vahidin qiyməti

Məbləğ

1

ATM

 NCR 6622 /6625 /6626 /6634/5887

63

   

2

ATM

Wincor

10

   

3

Paypoint

Smartpay

20

   
 

Cəmi (AZN):

 

ƏDV (AZN):

 

Yekun (AZN):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Qeyd:

  1. Video monitoring sisteminin işlək olması, üz cizgilərini və pulun götürülmə anınıı qeydə alan düzgün, keyfiyyətli çəkiliş və minimum 6 ay yadda saxlanılmasının təmin edilməsi; mövcuddur, sadəcə işlək vəziyyətdə olmasını təmin etməli və nəzarət etməlidir.
  2. UPS, stablizator və modem kimi ATM-də istifadə edilən əlavə qurğular da daxil olmaqla, ATM-də mövcud bütün avadalıqların fiziki, texniki və proqram təminatı hissələrinin zəruri halda təmiri, bərpası və ya yenisi ilə əvəz edilməsinin təmin edilməsi;
  3. Yaşanan şəbəkə problemləri zamanı provayderlə əlaqə saxlayaraq şəbəkənin təmin və bərpa edilməsi işinin təmin edilməsi;
  4. Torpaqlama;
  5. Daşıma, yerdəyişmə, montaj və demontaj işlərinin təmin edilməsi; (il ərzində maksimum 5 ədəd), lakin mövcud ATM-lərin montajı zamanı baş vermiş nöqsanların, defektlərin aradan qaldırlması birbaşa öhdəliyidir;
  6. Sifarişçi tərəfindən təqdim edilən monitoring vasitəsilə daimi ATM-lərin monitoring edilməsi və sifarişçi tərəfindən sifariş təqdim edilməsə belə cari öhdəliklərin tələb olunan müddətdə təmin edilməsinin təmini
  7. Sifarişçi tərəfindən regionda yerləşən ATM ilə bağlı sifariş daxil olarsa, maksimum icra müddəti sifarişdən sonrakı 3 iş günü hesab olunur, Bakı, Sumqayıt, Xırdalan və Bakı ətrafı ərazilərdə sifarişdən sonrakı icra prossesinin son müddəti maksimum 1 iş günü hesab olunur.
  8. Qapalı ərazilərdə yerləşən ATM-lər makimum 4 aydan bir, açıq ərazilərdə yerləşən ATM-lərin maksimum 2 aydan bir proflaktikasının həyata keçirilməsi
  9. ATM-lərdə konfiqurasiya dəyişiklikləri zamanı, kasetlərin nastorykası, Millikart ilə birgə işin icrasının təmin edilməsi;
  10. ATM-lərdə mövcud funkisionallıqların daimi şəkildə montoring edilməsi və icrasının təmin edilməsinin öz öhdəliyinə düşən işlər barədə müvafiq tədbir görülməsi, digər işlər barədə sifarişçiyə məlumat vermək və ya aidiyyəti üzrə Millikartdan icrasının təmin edilməsini tələb etmək (xidmətlər, card to card, sms banking, pin change, cash by code, nağd və nağdsız əməliyyatlar kimi daimi yoxlamaq düymələr işləyir yoxsa yox, şəkillər konfiqurasiyaya uyğundur mu,  Millikart tərəfindən hərhansısa səbəbdə blok edilibsə, sifarişçinin məlumatı və icazəsi ilə xidmətin bərpası).
  11. ATM-lərdə pic-lərin dəyişdirilməsi və əlavə edilməsi kimi işlərin icrası;
  12. Monitoringlərin nəticəsi barədə ayda bir dəfə keçmiş ayın nəticələri və görülmüş işlər barədə Azərpoçta rəsmi AKT vermək. Açıqlamalı şəkildə, müşahidə edilən və Azərpoçt tərəfindən icrası təmin edilməli olan risklər və təhlükəsizlik məsələləri barədə Aərpoçta məlumat vermək.
  13. 16 gündən çox işləməyən ATM-lərə görə xidmət haqqı hesablanılmır.
  14. ATM-lərin proqram təminatın, əməliyyat sisteminə dəstək;
  15. ATM-lərə şamil olunan bütün maddələr Paypointlərə istisnasız şamil olunur.

 

Ödəniş şərtləri

Bəli / xeyr

%

 Avans tələbi 

 

 

İddiaçının ilkin ödənişə bank qarantiyası verilmə imkanı

 

 

Texniki meyyarlar

 

Malların çatdırılma və zəmanət müddəti

Tarix (il və ay)

qeyd

Çatdırılma müddəti

 

 

Zəmanət müddəti

 

 

Xidmətə reaksiya müddəti

 

Məlumat aldıqdan sonra

Gün-saat

 

 

 

Müsabiqə sorğusunda iştirak etmək üçün tələb olunan sənədlər:

 

  1. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması barədə müvafiq vergi orqanından arayış;
  2. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
  3. İddiaçının son bir il ərzində maliyyə vəziyyəti barədə bank arayışı;
  4. İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsinin notariat qaydasında təsdiq edilmiş surəti, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
  5. İddiaçının analoji təcrübəsi (iddiaçının bu sahədə fəaliyyət dövrü). İddiaçının xidmət göstərdiyi, eləcədə əməkdaşlıq etdiyi şirkətlərdən tövsiyə məktubları;
  6. İddiaçının təqdim edəcəyi ehtiyat hissələrinin anbarda olması;

 

          “Azərpoçt” MMC-nin tələblərini nəzərə alaraq, imzalanması nəzərdə tutulan müqavilədə göstərilən işlər və xidmətlər icra müddəti ərzində mərhələli şəkildə Sizdən təhvil götürüləcəkdir və mərhələli şəkildə Sizə ödəniləcəkdir. Müqavilə üzrə qeyd olunan mallara (işlərə və xidmətlərə) əlavə tələbat yaranmayacağı təqdirdə “Azərpoçt” MMC müqavilədə göstərilən malların (işlərin və xidmətlərin) sayının 30 %-dək azaldılması hüququnu özündə saxlayır.

 

Kommersiya şərtləri:

Qiymət təklifində vergilər nəzərə alınmalıdır. Sifariş verildiyi təqdirdə ödəniş məhsullar/işlər/xidmətlər 100% təhvil verildikdən sonra 15 təqvim günü ərzində bank köçürməsi yolu ilə həyata keçirilməsi şərtini qəbul edən şirkətə üstünlük veriləcək.

Təkliflərə bütün zəruri xərclər (nəqliyyat, sığorta, vergi və sair) daxil edilməli, əlavə dəyər vergisi ayrıca sətirdə göstərilməlidir.

          Müsabiqə sorğusu təklifini və ödəniş vаlyutаsını Azərbaycan manatı ilə göstərən şirkətə üstünlük veriləcək.

          Müsabiqə sorğusunun şərtlər toplusunun tələblərinə tam cavab vermiş və ən məqbul qiymət təklif etmiş iddiaçı qalib elan olunacaq və onunla şərtlər toplusuna əlavə olunmuş nümunə üzrə satınalma müqaviləsi bağlanacaqdır. Qalib iddiаçı müqаviləni аldıqdаn sоnrаkı 5 bаnk günü ərzində оnu imzаlаmalı və öncədən ödəniləcək məbləğlərə layihə başa çatdırılana qədər qüvvədə olan bank zəmanətini təqdim etməlidir.

          Müsabiqə sorğusu üzrə təkliflər, üzərində müəssisənin adı və ünvanı, VÖEN: nömrəsi, müsabiqənin adı (ATM və Smartpay ödəniş terminallarına texniki xidmət) göstərilməklə, “Əsli” və “Surəti” sözləri qeyd olunaraq möhürlənmiş ikiqat qapalı zərflərdə “09” “Fevral” 2023-ci il saat 17.00-dək Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbəyli küçəsi 72 (otaq 616) ünvanına təqdim olunmalıdır. Təkliflərə “Şərtlər toplusu”nda nəzərdə tutulmuş digər sənədlər də əlavə olunmalıdır. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunan zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. Yuxarıda qeyd olunmuş sənədlər qiymət təklifi ilə birlikdə təqdim edilmədiyi təqdirdə namizədlər iddiaçı kimi qəbul olunmayacaqlar.

 

Təklif zərfləri 10” “Fevral” 2023-ci il saat 16:00-da yuxarıda qeyd olunan ünvanda açılacaqdır. Təkliflərin açılması tədbirinin online (“Zoom meeting” vasitəsilə) keçirilməsini istəyən iddiaçılar bu barədə açılış günündən əvvəl müraciət etməlidir.

 

Müsabiqə sorğusu ilə bağlı əlavə məlumat almaq üçün Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbəyli küçəsi 72 ünvanına müraciət edə, yaxud (+99412) 493 56 00 (daxili:370) nömrəli telefon vasitəsi ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz (əlaqələndirici şəxs: Elşən Əliyev eialiyev@azerpost.az , )

 

 

 

19 dekabr 2022-ci il  

“Azərpoçt” MMC poçt müəssisələrinin tələbatının ödənilməsi məqsədilə “Yük avtomobili” üzrə 2022-ci ildə müsabiqə sorğusu üzrə satın almaq niyyətindədir:

S.N

Malın a

Marka/model

Yükgötürmə həcmi

Əlavə məlumat

Ölcü
vahidi

Sayı

Çatdırılma müddəti (gün)

Qiymət təklifi

Məbləğ

1

Yük avtomobili

 

1-2 ton

 

ədəd

3

 

 

 

2

Yük avtomobili

 

2-3 ton

 

ədəd

2

 

 

 

CƏMİ (AZN):

 

ƏDV (AZN):

 

YEKUN (AZN):

 

 

 Qeyd 1: Qiymətlərə Bakı şəhəri üzrə çatdırılma daxil qeyd edilməlidir.                

 Qeyd 2: Təklif olunan bütün avadanlıqların texniki göstəriciləri qeyd olunmalıdır.

 

Ödəniş şərtləri

Bəli / xeyr

%

 Avans tələbi 

 

 

İddiaçının ilkin ödənişə bank qarantiyası verilmə imkanı

 

 

Texniki meyyarlar

 

Malların çatdırılma və zəmanət müddəti

Tarix (il və ay)

qeyd

Çatdırılma müddəti

 

 

Zəmanət müddəti

 

 

Xidmətə reaksiya müddəti

 

Məlumat aldıqdan sonra

Gün-saat

 

 

 

Müsabiqə sorğusunda iştirak etmək üçün tələb olunan sənədlər:

 

  1. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması barədə müvafiq vergi orqanından arayış;
  2. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
  3. İddiaçının son bir il ərzində maliyyə vəziyyəti barədə bank arayışı;
  4. İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsinin notariat qaydasında təsdiq edilmiş surəti, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
  5. İddiaçının analoji təcrübəsi (iddiaçının bu sahədə fəaliyyət dövrü). İddiaçının xidmət göstərdiyi, eləcədə əməkdaşlıq etdiyi şirkətlərdən tövsiyə məktubları;
  6. İddiaçının təqdim edəcəyi malların (avadanlıqların) uyğunluq sertifikatları;
  7. İddiaçının təqdim edəcəyi malların anbarda ehtiyyatlarının olması barəsində sənəd;
  8. İddiaçının təqdim edəcəyi malların (işlərin və xidmətlərin) texniki təminat (texniki zəmanət və dəstək) verəcəyi müddət (ən azı 1 il) barəsində sənəd (texniki təminat (texniki zəmanət və dəstək) qiymət təklifi verildikdə nəzərə alınmalıdır).

          “Azərpoçt” MMC-nin tələblərini nəzərə alaraq, imzalanması nəzərdə tutulan satınalma müqaviləsində göstərilən malların (işlərin və xidmətlərin) 70 %-i həcmində olan hissəsi müqavilənin icra müddəti ərzində mərhələli şəkildə Sizdən təhvil götürüləcəkdir və mərhələli şəkildə Sizə ödəniləcəkdir. Müqavilədə göstərilən malların (işlərin və xidmətlərin) qalan 30% hissəsi isə əlavə tələbat yaranacağı təqdirdə təhvil götürülməsi nəzərdə tutulur. Müqavilə üzrə qeyd olunan mallara (işlərə və xidmətlərə) əlavə tələbat yaranmayacağı təqdirdə “Azərpoçt” MMC müqavilədə göstərilən malların (işlərin və xidmətlərin) sayının 30 %-dək azaldılması hüququnu özündə saxlayır.

         

 

Kommersiya şərtləri:

Qiymət təklifində rəsmiləşdirmə xərcləri (DYP), vergilər, çatdırılma nəzərə alınmalıdır. Sifariş verildiyi təqdirdə ödəniş məhsullar/işlər/xidmətlər 100% təhvil verildikdən sonra 15 təqvim günü ərzində bank köçürməsi yolu ilə həyata keçirilməsi şərtini qəbul edən şirkətə üstünlük veriləcək.

Təkliflərə bütün zəruri xərclər (nəqliyyat, sığorta, vergi və sair) daxil edilməli, əlavə dəyər vergisi ayrıca sətirdə göstərilməlidir.

          Müsabiqə sorğusu təklifini və ödəniş vаlyutаsını Azərbaycan manatı ilə göstərən şirkətə üstünlük veriləcək.

          Müsabiqə sorğusunun şərtlər toplusunun tələblərinə tam cavab vermiş və ən məqbul qiymət təklif etmiş iddiaçı qalib elan olunacaq və onunla şərtlər toplusuna əlavə olunmuş nümunə üzrə satınalma müqaviləsi bağlanacaqdır. Qalib iddiаçı müqаviləni аldıqdаn sоnrаkı 5 bаnk günü ərzində оnu imzаlаmalı və öncədən ödəniləcək məbləğlərə layihə başa çatdırılana qədər qüvvədə olan bank zəmanətini təqdim etməlidir.

          Müsabiqə sorğusu üzrə təkliflər, üzərində müəssisənin adı və ünvanı, VÖEN: nömrəsi, müsabiqənin adı (Yük avtomobili”) göstərilməklə, “Əsli” və “Surəti” sözləri qeyd olunaraq möhürlənmiş ikiqat qapalı zərflərdə “_22_” “Dekabr” 2022-ci il saat 17.00-dək Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbəyli küçəsi 72 (otaq 616) ünvanına təqdim olunmalıdır. Təkliflərə “Şərtlər toplusu”nda nəzərdə tutulmuş digər sənədlər də əlavə olunmalıdır. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunan zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. Yuxarıda qeyd olunmuş sənədlər qiymət təklifi ilə birlikdə təqdim edilmədiyi təqdirdə namizədlər iddiaçı kimi qəbul olunmayacaqlar.

Təklif zərfləri _23_” “Dekabr” 2022-ci il saat 16:00-da yuxarıda qeyd olunan ünvanda açılacaqdır. Təkliflərin açılması tədbirinin online (“Zoom meeting” vasitəsilə) keçirilməsini istəyən iddiaçılar bu barədə açılış günündən əvvəl müraciət etməlidir.

Müsabiqə sorğusu ilə bağlı əlavə məlumat almaq üçün Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbəyli küçəsi 72 ünvanına müraciət edə, yaxud (+99412) 493 56 00 (daxili:370) nömrəli telefon vasitəsi ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz (əlaqələndirici şəxs: Elşən Əliyev eialiyev@azerpost.az , )

 

 

07 dekabr 2022-ci il  

MÜSABİQƏNİN ŞƏRTLƏR TOPLUSU

“Azərpoçt” MMC “İmic araşdırması” xidmətini 2022-ci il üçün müsabiqə sorğusu üsulu ilə qeyd olunan məhsulu satın almaq niyyətindədir:

 

 

“Azərpoçt” MMC-nin vətəndaşlar arasında sorğu keçirilməsi üzrə satınalınması üçün ümumi biznes tələblər:

  1. Şirkət imici və məhsullar haqqında ətraflı araşdırma, təhlil və hesabat;
  2. Sorğunun məqsədi: Rəqiblərlə müqayisədə imicin zəif və güclü cəhətlərinin öyrənilməsi, brend kimliyinin müəyyənləşdirilməsi:
  3. Sorğu keçirən şirkətin ən azı 15 illik təcrübəyə malik olmalıdır;
  4. Araşdırma 1000 nəfər üzərində aparılacaq;
  5. Araşdırma 3 şəhər üzrə aparılacaq  (Bakı 600 nəfər, Gəncə 200 nəfər, Sumqayıt 200 nəfər);
  6. Hədəf kütləsi: 25-55 yaşlı kişi və qadınlar;
  7. Həm kəmiyyət, həm keyfiyyət araşdırmalarının təşkili  (14 qrup fokus qrup olacaq,  6-sı Bakıda, 4-ü Sumqayıtda, 4-ü Gəncədə);
  8. Anket suallarının müddəti 25-30 dəqiqə, fokus qrupların müddəti  isə 1-2 saat davam edəcək.
  9. Sorğunun sonunda detallı hesabatın hazırlanması

 

 

 

Müsabiqə sorğusunda iştirak etmək üçün tələb olunan sənədlər:

 

  1. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması barədə müvafiq vergi orqanından arayış;
  2. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
  3. İddiaçının son bir il ərzində maliyyə vəziyyəti barədə bank arayışı;
  4. İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsinin notariat qaydasında təsdiq edilmiş surəti, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
  5. İddiaçının analoji təcrübəsi (iddiaçının bu sahədə fəaliyyət dövrü).
  6. İddiaçının xidmət göstərdiyi, eləcədə əməkdaşlıq etdiyi şirkətlərdən tövsiyə məktubları;
  7. İddiaçının təqdim edəcəyi xidmətlərin texniki təminat (texniki zəmanət və dəstək) verəcəyi müddət (ən azı 1 il) barəsində sənəd (texniki təminat (texniki zəmanət və dəstək) qiymət təklifi verildikdə nəzərə alınmalıdır).

 


Ödəniş şərtləri

Bəli / xeyr

%

 Avans tələbi 

 

 

İddiaçının ilkin ödənişə bank qarantiyası verilmə imkanı

 

 

Texniki meyyarlar

 

Malların çatdırılma və zəmanət müddəti

Tarix (il və ay)

qeyd

Çatdırma  müddəti

 

 

Zəmanət müddəti

 

 

Xidmətə reaksiya müddəti

 

Məlumat aldıqdan sonra

Saat

 

Məlumat aldıqdan sonra

gün

 

 

 

Kommersiya şərtləri:

Qiymət təklifində çatdırılma və vergilər nəzərə alınmalıdır. Sifariş verildiyi təqdirdə ödəniş məhsullar/işlər/xidmətlər 100% təhvil verildikdən sonra 15 təqvim günü ərzində bank köçürməsi yolu ilə həyata keçirilməsi şərtini qəbul edən şirkətə üstünlük veriləcək.

Təkliflərə bütün zəruri xərclər (nəqliyyat, sığorta, vergi və sair) daxil edilməli, əlavə dəyər vergisi ayrıca sətirdə göstərilməlidir.

Müsabiqə sorğusu təklifini və ödəniş vаlyutаsını Azərbaycan manatı ilə göstərən şirkətə üstünlük veriləcək.

Müsabiqə sorğusunun şərtlər toplusunun tələblərinə tam cavab vermiş və ən məqbul qiymət təklif etmiş iddiaçı qalib elan olunacaq və onunla şərtlər toplusuna əlavə olunmuş nümunə üzrə satınalma müqaviləsi bağlanacaqdır. Qalib iddiаçı müqаviləni аldıqdаn sоnrаkı 5 bаnk günü ərzində оnu imzаlаmalı və öncədən ödəniləcək məbləğlərə layihə başa çatdırılana qədər qüvvədə olan bank zəmanətini təqdim etməlidir.

Müsabiqə sorğusu üzrə təkliflər, üzərində müəssisənin adı və ünvanı, VÖEN: nömrəsi, müsabiqənin adı (“İmic araşdırması”) göstərilməklə, “Əsli” və “Surəti” sözləri qeyd olunaraq möhürlənmiş ikiqat qapalı zərflərdə “12” “Dekabr” 2022-ci il saat 17.00-dək Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbəyli küçəsi 72 (otaq 616) ünvanına təqdim olunmalıdır. Təkliflərə “Şərtlər toplusu”nda nəzərdə tutulmuş digər sənədlər də əlavə olunmalıdır. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunan zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. Yuxarıda qeyd olunmuş sənədlər qiymət təklifi ilə birlikdə təqdim edilmədiyi təqdirdə namizədlər iddiaçı kimi qəbul olunmayacaqlar.

 

Təklif zərfləri “13” “Dekabr” 2022-ci il tarixində yuxarıda qeyd olunan ünvanda açılacaqdır. Təkliflərin açılması tədbirinin online (“Zoom meeting” vasitəsilə) keçirilməsini istəyən iddiaçılar bu barədə açılış günündən əvvəl müraciət etməlidir.

Müsabiqəsorğusu ilə bağlı əlavə məlumat almaq üçün Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbəyli küçəsi 72 ünvanına müraciət edə, yaxud (+99412) 493 56 00 (daxili:277) (051 225 35 53) nömrəli telefon vasitəsi ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz (əlaqələndirici şəxs Afaq Ibrahimova: afaqibrahimova@azerpost.az,  Elşən Əliyev eialiyev@azerpost.az)

 

 

18 noyabr 2022-ci il  

MÜSABİQƏNİN ŞƏRTLƏR TOPLUSU

             

 “Azərpoçt” MMC poçt müəssisələrinin tələbatının ödənilməsi məqsədilə

“Komputer avadanlığı” üzrə 2022-ci ildə müsabiqə sorğusu üzrə satın almaq niyyətindədir:

 

Malın adı   - Personal computer (i5-1100, RAM DDR4 8gb, HDD SSD 512 gb, Monitor 21 led, keyboard, Mouse)

Çatdırılma müddəti –

Ölcü vahidi - ədəd

Sayı – 300

Vahidin qiyməti –

Məbləğ –

 

Cəmi (AZN):

ƏDV (AZN):

Yekun (AZN):

 

 

Ödəniş şərtləri

Bəli / xeyr

%

 Avans tələbi 

 

 

İddiaçının ilkin ödənişə bank qarantiyası verilmə imkanı

 

 

 

 

Texniki meyyarlar

 

Malların çatdırılma və zəmanət müddəti

Tarix (il və ay)

qeyd

Çatdırılma müddəti (Bakı daxili)

 

 

Zəmanət müddəti

 

 


 

Müsabiqə sorğusunda iştirak etmək üçün tələb olunan sənədlər:

 

  1. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması barədə müvafiq vergi orqanından arayış;
  2. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
  3. İddiaçının son bir il ərzində maliyyə vəziyyəti barədə bank arayışı;
  4. İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsinin notariat qaydasında təsdiq edilmiş surəti, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
  5. İddiaçının analoji təcrübəsi (iddiaçının bu sahədə fəaliyyət dövrü). İddiaçının xidmət göstərdiyi, eləcədə əməkdaşlıq etdiyi şirkətlərdən tövsiyə məktubları;
  6. İddiaçının təqdim edəcəyi malların (avadanlıqların) uyğunluq sertifikatları;
  7. İddiaçının təqdim edəcəyi malların anbarda ehtiyyatlarının olması barəsində sənəd;
  8. İddiaçının təqdim edəcəyi malların (işlərin və xidmətlərin) texniki təminat (texniki zəmanət və dəstək) verəcəyi müddət (ən azı 1 il) barəsində sənəd (texniki təminat (texniki zəmanət və dəstək) qiymət təklifi verildikdə nəzərə alınmalıdır).

          “Azərpoçt” MMC-nin tələblərini nəzərə alaraq, imzalanması nəzərdə tutulan satınalma müqaviləsində göstərilən malların (işlərin və xidmətlərin) 70 %-i həcmində olan hissəsi müqavilənin icra müddəti ərzində mərhələli şəkildə Sizdən təhvil götürüləcəkdir və mərhələli şəkildə Sizə ödəniləcəkdir. Müqavilədə göstərilən malların (işlərin və xidmətlərin) qalan 30% hissəsi isə əlavə tələbat yaranacağı təqdirdə təhvil götürülməsi nəzərdə tutulur. Müqavilə üzrə qeyd olunan mallara (işlərə və xidmətlərə) əlavə tələbat yaranmayacağı təqdirdə “Azərpoçt” MMC müqavilədə göstərilən malların (işlərin və xidmətlərin) sayının 30 %-dək azaldılması hüququnu özündə saxlayır.

 

Kommersiya şərtləri:

Qiymət təklifində çatdırılma və vergilər nəzərə alınmalıdır. Sifariş verildiyi təqdirdə ödəniş məhsullar/işlər/xidmətlər 100% təhvil verildikdən sonra 15 təqvim günü ərzində bank köçürməsi yolu ilə həyata keçirilməsi şərtini qəbul edən şirkətə üstünlük veriləcək.

Təkliflərə bütün zəruri xərclər (nəqliyyat, sığorta, vergi və sair) daxil edilməli, əlavə dəyər vergisi ayrıca sətirdə göstərilməlidir.

Müsabiqə sorğusu təklifini və ödəniş vаlyutаsını Azərbaycan manatı ilə göstərən şirkətə üstünlük veriləcək.

Müsabiqə sorğusunun şərtlər toplusunun tələblərinə tam cavab vermiş və ən məqbul qiymət təklif etmiş iddiaçı qalib elan olunacaq və onunla şərtlər toplusuna əlavə olunmuş nümunə üzrə satınalma müqaviləsi bağlanacaqdır. Qalib iddiаçı müqаviləni аldıqdаn sоnrаkı 5 bаnk günü ərzində оnu imzаlаmalı və öncədən ödəniləcək məbləğlərə layihə başa çatdırılana qədər qüvvədə olan bank zəmanətini təqdim etməlidir.

          Müsabiqə sorğusu üzrə təkliflər, üzərində müəssisənin adı və ünvanı, VÖEN: nömrəsi, müsabiqənin adı (“Komputer avadanlığı”) göstərilməklə, “Əsli” və “Surəti” sözləri qeyd olunaraq möhürlənmiş ikiqat qapalı zərflərdə “_28_” “Noyabr” 2022-ci il saat 18.00-dək Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbəyli küçəsi 72 (otaq 616) ünvanına təqdim olunmalıdır. Təkliflərə “Şərtlər toplusu”nda nəzərdə tutulmuş digər sənədlər də əlavə olunmalıdır. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunan zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. Yuxarıda qeyd olunmuş sənədlər qiymət təklifi ilə birlikdə təqdim edilmədiyi təqdirdə namizədlər iddiaçı kimi qəbul olunmayacaqlar.

Təklif zərfləri _29_” “Noyabr” 2022-ci il saat 16:00-da yuxarıda qeyd olunan ünvanda açılacaqdır. Təkliflərin açılması tədbirinin online (“Zoom meeting” vasitəsilə) keçirilməsini istəyən iddiaçılar bu barədə açılış günündən əvvəl müraciət etməlidir.

Müsabiqə sorğusu ilə bağlı əlavə məlumat almaq üçün Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbəyli küçəsi 72 ünvanına müraciət edə, yaxud (+99412) 493 56 00 (daxili:370) nömrəli telefon vasitəsi ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz (əlaqələndirici şəxs: Elşən Əliyev eialiyev@azerpost.az , )

 

 

18 noyabr 2022-ci il  

MÜSABİQƏNİN ŞƏRTLƏR TOPLUSU

 

 

“Azərpoçt” MMC “Azərpoçt veb səhifəsinin” 2022-ci il üçün müsabiqə sorğusu üsulu ilə satın almaq niyyətindədir:

 

“Azərpoçt” MMC-nin veb sayt təminatının satınalınması üçün ümumi biznes tələblər:

 

Aşağıdakı məlumatlar təqdim olunmalıdır:

  1. Müasir WEB texnologiya, responsive dizayn;
  2. Saytın istifadə ediləcək proqramlaşdırma resursların və bazaların siyahısının təqdim edilməsi;
  3. Məhsula aid sınaq işlərin aparılması üçün, həmçinin sistem imkanlarının və bizness proseslərin çeviklikliyini təhlili və müəyyən edilməsi üçün test müitinin mövcudluğu;
  4. Sistemin və onun Source kodlarının fors major halları baş verdikdə Azərpoçt-un mülkiyyətinə verilməsi;
  5. Online növbə sistemi ilə əlaqələndirmə(inteqrasiya)
  6. Milli ön terminalı ilə göstərilən bütün ödəniş xidmətlərinin Azərpost saytında yaradılması.
  7. Sistemin 3 dil dəstəklənməsi: Azərbaycan, Rus, İngilis;
  8. Sistemin yalnış istifadəsi zamanı Istifadəçiləri ”Error” tipli səhifəyə yönləndirilməsi;
  9. Sosial şəbəkə düymələri vasitəsilə paylaşması mümkün olan və ya olmayan səhifələrin siyahısının təsvir edilməsi;
  10. İstidasəçilərə dəstək xidməti üçün çat sistemin mövcudluğu;
  11. Səhifələrin xarici görünüşlərini screen-short təqdimatı üzrəindən təqdim edilməsi və Azərpoçt tələblərinə uyğun dizaynlaşdırılması;
  12. Tariflər, kalkulyatorlar, xidmətlər, aksiyalar, bonuslar, partnyorlar, mağazalar və İstifadəçilərə çatdırılmalı olan digər məlumatların əks edilməsi;
  13. İstifadəçi razılaşmasını oxumaq və qəbul etmək üçün sahənin olması;
  14. SMS və kənar App-larla inteqrasiya;
  15. Administrativ idarəetmə və səlahiyyətlər strukturunun dəstəklənməsi;
  16. Məhsulun və məzmunun idarəetməsi üçün xüsusi panelin və administrativ resursların mövcudluğu;
  17. Operator rollarının vəzifə çərçivələrinə uyğun paylaşdırılması;
  18. Azərpoçt-un tələblərinə uyğun sistemdə mövcud olan məlumatlara əsasən, istənilən növ gündəlik hesabatların dəstəklənməsi və yeni hesabat formaların tərtib etmək imkanı.;
  19. Sistemin dəstəklənməsinə tələb olunan texniki və server resurslarının təsviri;

 

 

QEYD

 

  1. Sistemin qiyməti və illik dəstək qiymətinin göstərilməsi;
  2. Növbəti illərin dəstək və yenilənmə xidmətinin qiyməti;
  3. Sistemin tam təhvil verilmə müddəti;
  4. Şirkətin təqdim edə biləcək əlavə üstünlüklərin təsvirləri.

 

 

Ödəniş şərtləri

Bəli / xeyr

%

 Avans tələbi 

 

 

İddiaçının ilkin ödənişə bank qarantiyası verilmə imkanı

 

 

Texniki meyyarlar

 

Malların çatdırılma və zəmanət müddəti

Tarix (il və ay)

qeyd

Çatdırma və quraşdırma müddəti

 

 

Zəmanət müddəti

 

 

Xidmətə reaksiya müddəti

 

Məlumat aldıqdan sonra

Saat

 

Məlumat aldıqdan sonra

gün

 

 

 

Müsabiqə sorğusunda iştirak etmək üçün tələb olunan sənədlər:

  1. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması barədə müvafiq vergi orqanından arayış;
  2. İddaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
  3. İddiaçının son bir il ərzində maliyyə vəziyyəti barədə bank arayışı;
  4. İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsinin notariat qaydasında təsdiq edilmiş surəti, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
  5. İddiaçının analoji təcrübəsi (iddiaçının bu sahədə fəaliyyət dövrü). İddiaçının xidmət göstərdiyi, eləcədə əməkdaşlıq etdiyi şirkətlərdən tövsiyə məktubları;
  6. İddiaçının təqdim edəcəyi malların (avadanlıqların) uyğunluq sertifikatları;
  7. İddiaçının təqdim edəcəyi malların anbarda ehtiyyatlarının olması barəsində sənəd;
  8. İddiaçının təqdim edəcəyi malların (işlərin və xidmətlərin) texniki təminat (texniki zəmanət və dəstək) verəcəyi müddət (ən azı 1 il) barəsində sənəd (texniki təminat (texniki zəmanət və dəstək) qiymət təklifi verildikdə nəzərə alınmalıdır).

         

 

 

 

Kommersiya şərtləri:

Qiymət təklifində çatdırılma və vergilər nəzərə alınmalıdır. Sifariş verildiyi təqdirdə ödəniş məhsullar/işlər/xidmətlər 100% təhvil verildikdən sonra 15 təqvim günü ərzində bank köçürməsi yolu ilə həyata keçirilməsi şərtini qəbul edən şirkətə üstünlük veriləcək.

Təkliflərə bütün zəruri xərclər (nəqliyyat, sığorta, vergi və sair) daxil edilməli, əlavə dəyər vergisi ayrıca sətirdə göstərilməlidir.

          Müsabiqə sorğusu təklifini və ödəniş vаlyutаsını Azərbaycan manatı ilə göstərən şirkətə üstünlük veriləcək.

          Müsabiqə sorğusunun şərtlər toplusunun tələblərinə tam cavab vermiş və ən məqbul qiymət təklif etmiş iddiaçı qalib elan olunacaq və onunla şərtlər toplusuna əlavə olunmuş nümunə üzrə satınalma müqaviləsi bağlanacaqdır. Qalib iddiаçı müqаviləni аldıqdаn sоnrаkı 5 bаnk günü ərzində оnu imzаlаmalı və öncədən ödəniləcək məbləğlərə layihə başa çatdırılana qədər qüvvədə olan bank zəmanətini təqdim etməlidir.

          Müsabiqə sorğusu üzrə təkliflər, üzərində müəssisənin adı və ünvanı, VÖEN: nömrəsi, müsabiqənin adı (“Veb saytın təminatı”) göstərilməklə, “Əsli” və “Surəti” sözləri qeyd olunaraq möhürlənmiş ikiqat qapalı zərflərdə “_29_” “Noyabr” 2022-ci il saat 18.00-dək Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbəyli küçəsi 72 (otaq 616) ünvanına təqdim olunmalıdır. Təkliflərə “Şərtlər toplusu”nda nəzərdə tutulmuş digər sənədlər də əlavə olunmalıdır. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunan zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. Yuxarıda qeyd olunmuş sənədlər qiymət təklifi ilə birlikdə təqdim edilmədiyi təqdirdə namizədlər iddiaçı kimi qəbul olunmayacaqlar.

Təklif zərfləri _30_” “Noyabr” 2022-ci il saat 16:00-da yuxarıda qeyd olunan ünvanda açılacaqdır. Təkliflərin açılması tədbirinin online (“Zoom meeting” vasitəsilə) keçirilməsini istəyən iddiaçılar bu barədə açılış günündən əvvəl müraciət etməlidir.

Müsabiqəsorğusu ilə bağlı əlavə məlumat almaq üçün Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbəyli küçəsi 72 ünvanına müraciət edə, yaxud (+99412) 493 56 00 (daxili:370) nömrəli telefon vasitəsi ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz (əlaqələndirici şəxs: Elşən Əliyev eialiyev@azerpost.az , .Fəridə Novruzova fnovruzova@azerpost.az)

 

 

 

 

24 oktyabr 2022-ci il  

MÜSABİQƏNİN ŞƏRTLƏR TOPLUSU

 

 “Azərpoçt” MMC poçt müəssisələrinin tələbatının ödənilməsi məqsədilə “Printer və Usb” üzrə 2022-ci ildə müsabiqə sorğusu üzrə satın almaq niyyətindədir:

 

S.N

Malın a

Çatdırılma müddəti

Ölcü
 vahidi

Sayı

Vahidin qiyməti

Məbləğ

1

Canon 6030  Printer

 

ədəd

50

 

 

2

Usb

 

ədəd

50

 

 

Cəmi (AZN):

 

ƏDV (AZN):

 

Yekun (AZN):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ödəniş şərtləri

Bəli / xeyr

%

 Avans tələbi 

 

 

İddiaçının ilkin ödənişə bank qarantiyası verilmə imkanı

 

 

Texniki meyyarlar

Malların çatdırılma və zəmanət müddəti

Tarix (il və ay)

qeyd

Çatdırılma müddəti (Bakı daxili)

 

 

Zəmanət müddəti

 

 

 

 

Müsabiqə sorğusunda iştirak etmək üçün tələb olunan sənədlər:

 

  1. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması barədə müvafiq vergi orqanından arayış;
  2. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
  3. İddiaçının son bir il ərzində maliyyə vəziyyəti barədə bank arayışı;
  4. İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsinin notariat qaydasında təsdiq edilmiş surəti, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
  5. İddiaçının analoji təcrübəsi (iddiaçının bu sahədə fəaliyyət dövrü). İddiaçının xidmət göstərdiyi, eləcədə əməkdaşlıq etdiyi şirkətlərdən tövsiyə məktubları;
  6. İddiaçının təqdim edəcəyi malların (avadanlıqların) uyğunluq sertifikatları;
  7. İddiaçının təqdim edəcəyi malların anbarda ehtiyyatlarının olması barəsində sənəd;
  8. İddiaçının təqdim edəcəyi malların (işlərin və xidmətlərin) texniki təminat (texniki zəmanət və dəstək) verəcəyi müddət (ən azı 1 il) barəsində sənəd (texniki təminat (texniki zəmanət və dəstək) qiymət təklifi verildikdə nəzərə alınmalıdır).

          “Azərpoçt” MMC-nin tələblərini nəzərə alaraq, imzalanması nəzərdə tutulan satınalma müqaviləsində göstərilən malların (işlərin və xidmətlərin) 70 %-i həcmində olan hissəsi müqavilənin icra müddəti ərzində mərhələli şəkildə Sizdən təhvil götürüləcəkdir və mərhələli şəkildə Sizə ödəniləcəkdir. Müqavilədə göstərilən malların (işlərin və xidmətlərin) qalan 30% hissəsi isə əlavə tələbat yaranacağı təqdirdə təhvil götürülməsi nəzərdə tutulur. Müqavilə üzrə qeyd olunan mallara (işlərə və xidmətlərə) əlavə tələbat yaranmayacağı təqdirdə “Azərpoçt” MMC müqavilədə göstərilən malların (işlərin və xidmətlərin) sayının 30 %-dək azaldılması hüququnu özündə saxlayır.

Kommersiya şərtləri:

Qiymət təklifində çatdırılma və vergilər nəzərə alınmalıdır. Sifariş verildiyi təqdirdə ödəniş məhsullar/işlər/xidmətlər 100% təhvil verildikdən sonra 15 təqvim günü ərzində bank köçürməsi yolu ilə həyata keçirilməsi şərtini qəbul edən şirkətə üstünlük veriləcək.

Təkliflərə bütün zəruri xərclər (nəqliyyat, sığorta, vergi və sair) daxil edilməli, əlavə dəyər vergisi ayrıca sətirdə göstərilməlidir.

Müsabiqə sorğusu təklifini və ödəniş vаlyutаsını Azərbaycan manatı ilə göstərən şirkətə üstünlük veriləcək.

          Müsabiqə sorğusunun şərtlər toplusunun tələblərinə tam cavab vermiş və ən məqbul qiymət təklif etmiş iddiaçı qalib elan olunacaq və onunla şərtlər toplusuna əlavə olunmuş nümunə üzrə satınalma müqaviləsi bağlanacaqdır. Qalib iddiаçı müqаviləni аldıqdаn sоnrаkı 5 bаnk günü ərzində оnu imzаlаmalı və öncədən ödəniləcək məbləğlərə layihə başa çatdırılana qədər qüvvədə olan bank zəmanətini təqdim etməlidir.

Müsabiqə sorğusu üzrə təkliflər, üzərində müəssisənin adı və ünvanı, müsabiqənin adı ( “Printer və Usb” ) göstərilməklə, “Əsli” və “Surəti” sözləri qeyd olunaraq möhürlənmiş ikiqat qapalı zərflərdə “03” “noyabr”   2022-ci il saat 18.00-dək Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbəyov küçəsi 72 (otaq 616) ünvanına təqdim olunmalıdır. Təkliflərə “Şərtlər toplusu”nda nəzərdə tutulmuş digər sənədlər də əlavə olunmalıdır. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunan zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. Yuxarıda qeyd olunmuş sənədlər qiymət təklifi ilə birlikdə təqdim edilmədiyi təqdirdə namizədlər iddiaçı kimi qəbul olunmayacaqlar.

Təklif zərfləri “04” “noyabr” 2022-ci il 11.00 tarixində yuxarıda qeyd olunan ünvanda açılacaqdır. Təkliflərin açılması tədbirinin online (“Zoom meeting” vasitəsilə) keçirilməsini istəyən iddiaçılar bu barədə açılış günündən əvvəl müraciət etməlidir.

Müsabiqəsorğusu ilə bağlı əlavə məlumat almaq üçün Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbəyov küçəsi 72 ünvanına müraciət edə, yaxud (+99412) 493 56 00 (daxili:370) nömrəli telefon vasitəsi ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz (əlaqələndirici şəxs: Əsmər Məmmədova: e.mammadova@azerpost.az).

 

 

 

 

 

13 oktyabr 2022-ci il  

MÜSABİQƏNİN ŞƏRTLƏR TOPLUSU

 

“Azərpoçt” MMC 2022-ci ildə “Antispam proqram təminatının” satınalınması üçün müsabiqə sorğusu üsulu ilə qeyd olunan məhsulu satın almaq niyyətindədir:

 

Microsoft Exchange Server üçün antispam proqram təminatı (ESET Mail Security  for Microsoft Exchange Server NOD32) – 1000 istifadəçi üçün.

 

Aşağıdakı məlumatlar təqdim olunmalıdır:

  1. Proqram təminatı üzrə 1 illik lisenziyanın qiyməti göstərilməlidir.
  2. Proqram təminatının lisenziyasının 1 il müddətinə uzadılmasının dəyəri göstərilməlidir (2-ci il).
  3. Proqram təminatının sifarişçinin serverində quraşdırılması.
  4. Proqram təminatının instalyasiyası və inzibatçılığı üzrə təlimlərin keçirilməsi.
  5. Proqram təminatının funksional imkanlarının təsviri.
  6. Texniki dəstək barədə məlumat.
  7. Əlavə yeni mailbox-ların qiyməti göstərilməlidir

 

 

Ödəniş şərtləri

Bəli / xeyr

%

 Avans tələbi 

 

 

İddiaçının ilkin ödənişə bank qarantiyası verilmə imkanı

 

 

Texniki meyyarlar

 

Malların çatdırılma və zəmanət müddəti

Tarix (il və ay)

qeyd

Çatdırma və quraşdırma müddəti

 

 

 

 

 

Xidmətə reaksiya müddəti

 

Məlumat aldıqdan sonra

Saat

 

Məlumat aldıqdan sonra

gün

 


 

 

Müsabiqə sorğusunda iştirak etmək üçün tələb olunan sənədlər:

 

  1. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması barədə müvafiq vergi orqanından arayış;
  2. İddaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
  3. İddiaçının son bir il ərzində maliyyə vəziyyəti barədə bank arayışı;
  4. İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsinin notariat qaydasında təsdiq edilmiş surəti, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
  5. İddiaçının analoji təcrübəsi (iddiaçının bu sahədə fəaliyyət dövrü). İddiaçının xidmət göstərdiyi, eləcədə əməkdaşlıq etdiyi şirkətlərdən tövsiyə məktubları;
  6. İddiaçının təqdim edəcəyi malların (avadanlıqların) uyğunluq sertifikatları;
  7. İddiaçının təqdim edəcəyi malların anbarda ehtiyyatlarının olması barəsində sənəd;
  8. İddiaçının təqdim edəcəyi malların (işlərin və xidmətlərin) texniki təminat (texniki zəmanət və dəstək) verəcəyi müddət (ən azı 1 il) barəsində sənəd (texniki təminat (texniki zəmanət və dəstək) qiymət təklifi verildikdə nəzərə alınmalıdır).

         

 

 

 

Kommersiya şərtləri:

Qiymət təklifində çatdırılma və vergilər nəzərə alınmalıdır. Sifariş verildiyi təqdirdə ödəniş məhsullar/işlər/xidmətlər 100% təhvil verildikdən sonra 15 təqvim günü ərzində bank köçürməsi yolu ilə həyata keçirilməsi şərtini qəbul edən şirkətə üstünlük veriləcək.

Təkliflərə bütün zəruri xərclər (nəqliyyat, sığorta, vergi və sair) daxil edilməli, əlavə dəyər vergisi ayrıca sətirdə göstərilməlidir.

          Müsabiqə sorğusu təklifini və ödəniş vаlyutаsını Azərbaycan manatı ilə göstərən şirkətə üstünlük veriləcək.

          Müsabiqə sorğusunun şərtlər toplusunun tələblərinə tam cavab vermiş və ən məqbul qiymət təklif etmiş iddiaçı qalib elan olunacaq və onunla şərtlər toplusuna əlavə olunmuş nümunə üzrə satınalma müqaviləsi bağlanacaqdır. Qalib iddiаçı müqаviləni аldıqdаn sоnrаkı 5 bаnk günü ərzində оnu imzаlаmalı və öncədən ödəniləcək məbləğlərə layihə başa çatdırılana qədər qüvvədə olan bank zəmanətini təqdim etməlidir.

          Müsabiqə sorğusu üzrə təkliflər, üzərində müəssisənin adı və ünvanı, müsabiqənin adı (“Anti spam proqramının təminatı”) göstərilməklə, “Əsli” və “Surəti” sözləri qeyd olunaraq möhürlənmiş ikiqat qapalı zərflərdə “_19_” “oktyabr” 2022-ci il saat 18.00-dək Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbəyov küçəsi 72 (otaq 616) ünvanına təqdim olunmalıdır. Təkliflərə “Şərtlər toplusu”nda nəzərdə tutulmuş digər sənədlər də əlavə olunmalıdır. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunan zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. Yuxarıda qeyd olunmuş sənədlər qiymət təklifi ilə birlikdə təqdim edilmədiyi təqdirdə namizədlər iddiaçı kimi qəbul olunmayacaqlar.

Təklif zərfləri _20_” “oktyabr” 2022-ci il saat 16:00-da yuxarıda qeyd olunan ünvanda açılacaqdır. Təkliflərin açılması tədbirinin online (“Zoom meeting” vasitəsilə) keçirilməsini istəyən iddiaçılar bu barədə açılış günündən əvvəl müraciət etməlidir.

Müsabiqə sorğusu ilə bağlı əlavə məlumat almaq üçün Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbəyov küçəsi 72 ünvanına müraciət edə, yaxud (+99412) 493 56 00 (daxili:370) nömrəli telefon vasitəsi ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz (əlaqələndirici şəxs: Elşən Əliyev).

 

 

 

10 oktyabr 2022-ci il  

 

MÜSABİQƏNİN ŞƏRTLƏR TOPLUSU

 

“Azərpoçt” MMC 2022-ci ildə “SVİFT formatların çevirici proqram təminatının” satınalınması üçün müsabiqə sorğusu üsulu ilə qeyd olunan məhsulu satın almaq niyyətindədir:

 

Proqram təminatı (bundan sonra Convertor) aşağıdakı imkanları özündə əks etməlidir

  1. SWIFT, AZIPS və XÖHKS sistemləri (birlikdə Sistemlər) tərəfindən ixrac olunan köçürmə və məlumat mesajını ISO20022(bundan sonra MX) formatda fayl şəklində qəbul edilməsi və ISO15022(bundan sonra MT) formata çevrilməsi və faylı formatında ixrac edilməsi
  2. MT formatında qəbul olunmuş köçürmə mesaj faylını MX formatında çevrilməsi və fayl kim ixrac edilməsi
  3. MT mesajlarının paketlənməsi
  4. MT formatından MX formatına çevrilən fayl elektron imza ilə imzalanması
  5. Hər iki formatda qəbul edilmiş və ixrac edilmiş mesajların orijinal və çevrilmiş halları saxlanılmalıdır. İstənilən zaman geriyə doğru filtrələməklə (Tarix, məbləğ, IBAN, və s.) axtarış vermə imkanı olmalıdır
  6. Convertor serverdə quraşdırılacaq, və təyin olunmuş qovluqları daimi dinləyəcək şəklində çalışmalıdır. Qovluğa düşən fayl dərhal emala götürülməlidir. Xətalı formatlı fayllar xətalı fayllar üçün təyin olunmuş qovluğa köçürülməlidir
  7. İstifadəçi üçün iş ekranları olmalıdır. Bu ekranlarda istifadəçi növbəti funksiyaları yerinə yetirə bilməlidir:
    1. Convertor-a fərqli istifadəçi ilə giriş etmə (izləmə və əməliyyat)
    2. Sistemlər tərəfindən qəbul edilmiş köçürmə və məlumat mesajlarını siyahı və ətraflı şəklində izləmə
    3. Hər bir sistem üçün fərqli ekranlar olmalıdır
    4. Sistemlər tərəfindən qəbul edilmiş məlumat mesajlarını təkrar MT formatında ixrac edilməsi
    5. Sistemlərə göndəriləcək köçürmə mesajlarını(paketləri) statusu ilə birgə siyahı və ətraflı şəklində izləmə, daxil olan köçürmə təsdiqi zamanı statusun yenilənməsi
    6. Sistemlərə göndəriləcək köçürmə mesajlarını istifadəçi tərəfindən imzalanması
    7. Sistemlərə göndəriləcək köçürmə mesajlarını avtomatik imzalanmaya qoyulması
    8. Sistemlərə göndəriləcək köçürmə mesajları sessiya bitdiyi səbəbi ilə növbəti gün yenidən göndərilməsi
    9. Sistemlərə göndərilmiş köçürmə mesajındakı xətanı izləmə
    10. AZIPS və XÖHKS sistemlərində şifrə dəyişməsi
    11. Müxbir hesabdakı qalıqların izlənməsi
    12. Xidmət haqqı tutulmaları izləmə
    13. Qəbul edilmiş və göndərilmiş mesajların axtarışı, Excel-ə ixracı

 

N

Malın adı

Miqdar

Məbləğ (AZN):

1

Convertor

1 ədəd

 

CƏMİ (AZN):

 

ƏDV (AZN):

 

YEKUN (AZN):

 

 

Ödəniş şərtləri

Bəli / xeyr

%

 Avans tələbi 

 

 

İddiaçının ilkin ödənişə bank qarantiyası verilmə imkanı

 

 

Texniki meyyarlar

 

Malların çatdırılma və zəmanət müddəti

Tarix (il və ay)

qeyd

Çatdırma və quraşdırma müddəti

 

 

Quraşdırılmış proqram təminatına zəmanət müddəti

 

 

Xidmətə reaksiya müddəti (Bakı daxili)

 

Məlumat aldıqdan sonra

Saat

 

Məlumat aldıqdan sonra

gün

 

 

Qarantiya müddəti bitdikdən sonra növbəti illərin (hər il üçün)texniki dəstək xidməti

 

              İllik xidmət haqqı

  AZN

    qeyd

Sıradan çıxmış avadanlıqların dəyəri daxil

 

 

 

 

 

Müsabiqə sorğusunda iştirak etmək üçün tələb olunan sənədlər:

  1. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması barədə müvafiq vergi orqanından arayış;
  2. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
  3. İddiaçının son bir il ərzində maliyyə vəziyyəti barədə bank arayışı;
  4. İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsinin notariat qaydasında təsdiq edilmiş surəti, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
  5. İddiaçının analoji təcrübəsi (iddiaçının bu sahədə fəaliyyət dövrü). İddiaçının xidmət göstərdiyi, eləcədə əməkdaşlıq etdiyi şirkətlərdən tövsiyə məktubları;
  6. İddiaçının təqdim edəcəyi malların (avadanlıqların) uyğunluq sertifikatları;
  7. İddiaçının təqdim edəcəyi malların anbarda ehtiyyatlarının olması barəsində sənəd;
  8. İddiaçının təqdim edəcəyi malların (işlərin və xidmətlərin) texniki təminat (texniki zəmanət və dəstək) verəcəyi müddət (ən azı 1 il) barəsində sənəd (texniki təminat (texniki zəmanət və dəstək) qiymət təklifi verildikdə nəzərə alınmalıdır).

         

 

 

 

Kommersiya şərtləri:

Qiymət təklifində çatdırılma və vergilər nəzərə alınmalıdır. Sifariş verildiyi təqdirdə ödəniş məhsullar/işlər/xidmətlər 100% təhvil verildikdən sonra 15 təqvim günü ərzində bank köçürməsi yolu ilə həyata keçirilməsi şərtini qəbul edən şirkətə üstünlük veriləcək.

Təkliflərə bütün zəruri xərclər (nəqliyyat, sığorta, vergi və sair) daxil edilməli, əlavə dəyər vergisi ayrıca sətirdə göstərilməlidir.

          Müsabiqə sorğusu təklifini və ödəniş vаlyutаsını Azərbaycan manatı ilə göstərən şirkətə üstünlük veriləcək.

          Müsabiqə sorğusunun şərtlər toplusunun tələblərinə tam cavab vermiş və ən məqbul qiymət təklif etmiş iddiaçı qalib elan olunacaq və onunla şərtlər toplusuna əlavə olunmuş nümunə üzrə satınalma müqaviləsi bağlanacaqdır. Qalib iddiаçı müqаviləni аldıqdаn sоnrаkı 5 bаnk günü ərzində оnu imzаlаmalı və öncədən ödəniləcək məbləğlərə layihə başa çatdırılana qədər qüvvədə olan bank zəmanətini təqdim etməlidir.

          Müsabiqə sorğusu üzrə təkliflər, üzərində müəssisənin adı və ünvanı, müsabiqənin adı ("SVİFT formatların çevirici proqram təminatının”) göstərilməklə, “Əsli” və “Surəti” sözləri qeyd olunaraq möhürlənmiş ikiqat qapalı zərflərdə _20_” “oktyabr” 2022-ci il saat 15.00-dək Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbəyov küçəsi 72 (otaq 616) ünvanına təqdim olunmalıdır. Təkliflərə “Şərtlər toplusu”nda nəzərdə tutulmuş digər sənədlər də əlavə olunmalıdır. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunan zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. Yuxarıda qeyd olunmuş sənədlər qiymət təklifi ilə birlikdə təqdim edilmədiyi təqdirdə namizədlər iddiaçı kimi qəbul olunmayacaqlar.

Təklif zərfləri _21_” “oktyabr” 2022-ci il tarixində 16:00-da yuxarıda qeyd olunan ünvanda açılacaqdır. Təkliflərin açılması tədbirinin online (“Zoom meeting” vasitəsilə) keçirilməsini istəyən iddiaçılar bu barədə açılış günündən əvvəl müraciət etməlidir.

Müsabiqə sorğusu ilə bağlı əlavə məlumat almaq üçün Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbəyov küçəsi 72 ünvanına müraciət edə, yaxud (+99412) 493 56 00 (daxili:370) nömrəli telefon vasitəsi ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz. (əlaqələndirici şəxs Əsmər Məmmədova: e.mammadova@azerpost.az )

 

 

 

MÜSABİQƏNİN ŞƏRTLƏR TOPLUSU

20 sentyabr 2022-ci il

“Azərpoçt” MMC“ tabeli poçt müəssisələrinin tələbatını ödəmək üçün “Şəbəkə təhlükəsizliyi - NGFW” alınması məqsədilə 2022-ci il üçün müsabiqə sorğusu üsulu ilə satın almaq niyyətindədir:

 

S.N

Malın a

Ölcü

vahidi

Sayı

Çatdırılma müddəti

Qiymət

Məbləğ

 

1

“Azərpoçt” MMC-nin Regional mərkəzlərin Site-to-Site VPN rabitə kanalı ilə mərkəzə (Azintelecom) qoşulması üçün NGFW

 

 

 

ədəd

2

 

 

 

 

1.1

NGFW üçün 3 illik lisenziyalar (Qeyd 2)

 

ədəd

2

 

 

 

 

2

“Azərpoçt” MMC-nin Baş ofisin təhlükəsizliyi və Site-to-Site VPN rabitə kanalı üçün NGFW

 

 

ədəd

2

 

 

 

 

2.1

NGFW üçün 3 illik lisenziyalar (Qeyd 3)

ədəd

2

 

 

 

 

3

1 Gb/s MultiMode duplex SFP module (Qeyd 4)

 

ədəd

4

 

 

 

 

4

1 Gb/s SingleMode duplex SFP module (Qeyd 4)

ədəd

4

 

 

 

 

5

10 Gb/s MultiMode duplex SFP+ module (Qeyd 4)

ədəd

8

 

 

 

 

6

Serverlərin təhlükəsizliyini təmin etmək üçün əlavə lisenziyalar 3 illik (Qeyd 5)

 

 

 

 

 

 

7

Fiziki quraşdırma və sazlanma işləri

 

 

 

 

 

 

 

Cəmi (AZN):

 

 

ƏDV(AZN):

 

 

Yekun (AZN):

 

                 

 

 

 

Qeyd 1: Ümumi təsvir

 

  • “Azərpoçt” MMC-nin Regional mərkəzlərin Site-to-Site VPN rabitə kanalı ilə mərkəzə qoşulması üçün bir cüt təhlükəsizlik avadanlığı;
  • “Azərpoçt” MMC-nin Baş ofisin təhlükəsizliyi və Site-to-Site VPN rabitə kanalı üçün bir cüt təhlükəsizlik avadanlığı;
  • Şəbəkə infrastrukturuna qoşmaq üçün əlavə SFP/SFP+ modullar;
  • Serverlərin təhlükəsizliyini təmin etmək üçün əlavə lisenziyalar.

Qeyd 2:

Regional VPN bağlantıları üçün bir cüt təhlükəsizlik qurğusu - NGFW

(Azintelecom MMC-nin Data Center-də yerləşdiriləcək):

  • Yeni nəsil Next Generation Firewall avadanlığı:
    • Layer 4-7 Firewall;
    • Intrusion Prevention System (IPS);
    • Application Visibility and Control (AVC);
    • Advanced Malware Protection (AMP);
    • TLS/SSL Inspection (TLS 1.3 support);
    • URL/Web Filtering Service;
    • DNS Filtering Service;
    • IPSec Site-to-Site & Remote Access VPN;
  • Şəbəkəyə qoşulma portlarının minimal sayı:
    • 16× GE RJ45 Ports;
    • 8  × GE SFP Slots;
    • 4 × 10GE/GE SFP+/SFP Slots;
    • 4  x 25GE/10GE SFP28/SFP+ Slots;
    • 1  × GE RJ45 Mgmt Port;
    • 1  × GE RJ45 HA Port;
  • Minimal şəbəkə ötürmə qabiliyyəti:
    • 55   Gb/s IPsec VPN Throughput(512 byte, AES256-SHA256);
    • 10   Gb/s Threat Protection Throughput (Firewall, IPS, AVC and AMP enabled);
    • 9     Gb/s SSL Inspection Throughput;
    • 4     Gb/s SSL-VPN Throughput;
  • Daxili (bulud olmayan) idarəetmə sistemi;
  • Minimum 2000 IPSec Site-to-Site VPN tunel qoşulma imkanı;
  • Minimum 10000 Remote Access VPN tunel qoşulma imkanı;
  • Dayanıqlıq – Active-Active, Active-Passive, Clustering:
  • Məlumatların (loqların) saxlanması üçün daxilində SSD;
  • İki ədəd əvəz oluna bilən 220V AC qida mənbəyi;
  • Üç illik lisenziya – NGFW, IPS, AVC, AMP, Web Filtering;
  • Üç illik lisenziya 100 Remote Access VPN qoşulma üçün;
  • Site-to-Site VPN funksionalı lisenziyalaşmasın.

 

Qeyd 3:

Baş ofis üçün bir cüt şəbəkə təhlükəsizlik qurğusu - NGFW

(Azərpoçt MMC-nin Data Center-də yerləşdiriləcək):

  • Yeni nəsil Next Generation Firewall avadanlığı:
    • Layer 4-7 Firewall;
    • Intrusion Prevention System (IPS);
    • Application Visibility and Control (AVC);
    • Advanced Malware Protection (AMP);
    • TLS/SSL Inspection (TLS 1.3 support);
    • URL/Web Filtering Service;
    • DNS Filtering Service;
    • IPSec Site-to-Site & Remote Access VPN;
  • Şəbəkəyə qoşulma portlarının minimal sayı:
    • 16× GE RJ45 Ports;
    • 8  × GE SFP Slots;
    • 4  × 10GE/GE SFP+/SFP Slots;
    • 1  × GE RJ45 Mgmt Port;
    • 1  × GE RJ45 HA Port;
  • Minimal şəbəkə ötürmə qabiliyyəti:
    • 13  Gb/s IPSec VPN Throughput  (512 byte, AES256-SHA256);
    • 3    Gb/s Threat Protection Throughput (Firewall, IPS, AVC and AMP enabled);
    • 4    Gb/s SSL Inspection Throughput;
    • 2    Gb/s SSL-VPN Throughput;
  • Daxili (bulud olmayan) idarəetmə sistemi;
  • Minimum 2000 IPSec Site-to-Site VPN tunel qoşulma imkanı;
  • Minimum 10000 Remote Access VPN tunel qoşulma imkanı;
  • Dayanıqlıq – Active-Active, Active-Passive, Clustering:
  • Məlumatların (loqların) saxlanması üçün daxilində SSD;
  • İki ədəd 220V AC qida mənbəyi;
  • Üç illik lisenziya – NGFW, IPS, AVC, AMP, Web Filtering;
  • Üç illik lisenziya 100 Remote Access VPN qoşulma üçün;

Site-to-Site VPN funksionalı lisenziyalaşmasın

 

 

Qeyd 4:

Əlavə olaraq qurğuların şəbəkəyə qoşulması üçün modullar tələb olunur:

  • 1 Gb/s MultiMode duplex SFP module – 4 ədəd;
  • 1 Gb/s SingleMode duplex SFP module – 4 ədəd;
  • 10 Gb/s MultiMode duplex SFP+ module – 8 ədəd.

 

 

Qeyd 5:

Şəbəkə təhlükəsizliyi qurğularının arxasında qurulan serverlər üçün 25 ədəd müştəri proqram təminatının aşağıdakı funksionalı təmin edən 3 illik lisenziyaları:

  • Zero Trust Security:
    • Zero Trust Agent with MFA;
    • Central Management;
    • Central Logging and Reporting;
    • Vulnerability Agent and Remediation;
    • IPSec & SSL VPN with MFA;
  • Next Generation Endpoint Security:
    • Antivirus;
    • Sandbox Integration;
    • Automated Endpoint Quarantine;
  • On-Premise Option;
  • 24x7 technical support.

 

 

S.N

Texniki qiymətləndirmə

Təklif

1

Təklif olunan bütün avadanlıqların texniki göstəriciləri

 

2

Çatdırılma müddəti

 

3

Zəmanət müddəti

 

4

Ödəniş şərtləri

 

5

İlkin ödənişə bank qarantiyası verilmə imkanı

 

6

Reaksiya müddəti

 

7

Zəmanət müddəti bitdikdən sonra növbəti illərin dəstək haqqı

 

8

Təmir  müddəti

 

9

Quraşdırma və işəsalma işləri

 

  10

Yerinə yetirilmiş oxşar işlər barədə məlumat

 

 

 

 

 

                          

                                                        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommersiya şərtləri:

 

Qiymət təklifində çatdırılma və vergilər nəzərə alınmalıdır. Sifariş verildiyi təqdirdə ödəniş məhsullar/işlər/xidmətlər 100% təhvil verildikdən sonra 15 təqvim günü ərzində bank köçürməsi yolu ilə həyata keçirilməsi şərtini qəbul edən şirkətə üstünlük veriləcək.

Təkliflərə bütün zəruri xərclər (nəqliyyat, sığorta, vergi və sair) daxil edilməli, əlavə dəyər vergisi ayrıca sətirdə göstərilməlidir.

Müsabiqə sorğusu təklifini və ödəniş vаlyutаsını Azərbaycan manatı ilə göstərən şirkətə üstünlük veriləcək.

          Müsabiqə sorğusunun şərtlər toplusunun tələblərinə tam cavab vermiş və ən məqbul qiymət təklif etmiş iddiaçı qalib elan olunacaq və onunla şərtlər toplusuna əlavə olunmuş nümunə üzrə satınalma müqaviləsi bağlanacaqdır. Qalib iddiаçı müqаviləni аldıqdаn sоnrаkı 5 bаnk günü ərzində оnu imzаlаmalı və öncədən ödəniləcək məbləğlərə layihə başa çatdırılana qədər qüvvədə olan bank zəmanətini təqdim etməlidir.

Müsabiqə sorğusu üzrə təkliflər, üzərində müəssisənin adı və ünvanı, müsabiqənin adı ( “Şəbəkə təhlükəsizliyi - NGFW”) göstərilməklə, “Əsli” və “Surəti” sözləri qeyd olunaraq möhürlənmiş ikiqat qapalı zərflərdə “29” “sentyabr”   2022-ci il saat 15:00-dək Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbəyov küçəsi 72 (otaq 616) ünvanına təqdim olunmalıdır. Təkliflərə “Şərtlər toplusu”nda nəzərdə tutulmuş digər sənədlər də əlavə olunmalıdır. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunan zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. Yuxarıda qeyd olunmuş sənədlər qiymət təklifi ilə birlikdə təqdim edilmədiyi təqdirdə namizədlər iddiaçı kimi qəbul olunmayacaqlar.

Təklif zərfləri “30” “sentyabr” 2022-ci il saat 17:00-da yuxarıda qeyd olunan ünvanda açılacaqdır. Təkliflərin açılması tədbirinin online (“Zoom meeting” vasitəsilə) keçirilməsini istəyən iddiaçılar bu barədə açılış günündən əvvəl müraciət etməlidir.

Müsabiqə sorğusu ilə bağlı əlavə məlumat almaq üçün Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbəyov küçəsi 72 ünvanına müraciət edə, yaxud (+99412) 493 56 00 (daxili: 370) nömrəli telefon vasitəsi ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz (əlaqələndirici şəxs Əsmər Məmmədova: e.mammadova@azerpost.az).

 

 

 

 


19 sentyabr 2022-ci il     

“Azərpoçt” MMC 2022-ci ildə “Təhlükəsizlik kameralarının” satınalınması üçün müsabiqə sorğusu üsulu ilə satın almaq niyyətindədir:

 

 

N

Malın adı

Xüsusiyyətləri

Miqdar

Vahidin dəyəri    (AZN)

Məbləğ (AZN):

1

Daxili kamera

Axşam görüntülü, 4 mbp

200

 

 

2

Çöl kamera

Rəngli, axşam görüntülü, 2 mbp

100

 

 

3

Hard disk DVR (4 portlu)

 

45

 

 

4

Hard disk DVR (8 portlu)

 

5

 

 

5

Yaddaş qurğusu

2 TB

  • DAHUA sisteminə inteqrasiya edilə bilən
  • Minimum 1 aylıq video görüntü yaddaşda qalmalıdır

50

 

 

6

Kabel CCTV

1 metr üçün qiymət

1

 

 

7

Adapter

12v 20A

70

 

 

8

Qutu

 

300

 

 

9

BNC to BNC kabel

 

300

 

 

10

DC male kabel

 

300

 

 

11

Trunk

25 x 16 mm

1

 

 

12

Power supply kabeli

 

1

 

 

13

UPS

650-lik

45

 

 

14

UPS

1000-lik

5

 

 

14

Rack cabin

6-lıq PDU

50

 

 

15

Quraşdırılma (əgər qiymətə daxil deyilsə)

Kamera sayından asılı olmayaraq 1 obyekt üçün

50

 

 

15.1

Bakı şəhərində

Obyekt sayı

1

 

 

15.1

Rayon mərkəzləri

Obyekt sayı

1

 

 

 

 

 

 

 

 

CƏMİ (AZN):

 

ƏDV (AZN):

 

YEKUN (AZN):

 

 

QEYD1: Kameralar Bakı şəhərində və rayon mərkəzlərində  yerləşən 50 poçt şöbəsində quraşdırılacaq.

QEYD2: İnfra Red  üçün tələb: maksimum 20-30 metr olmalıdır, Kameralarda səs yazmaya ehtiyac yoxdur.

QEYD3: Kameraların quraşdırılması üçün tələb olunan bütün texniki avadanlıqlar və işlər müqavilə bağlanılan şirkət tərəfindən həyata keçiriləcək.

QEYD4: Zəmanət müddəti dövründə texniki xidmət tam şəkildə şirkət tərəfindən həyata keçiriləcək.

 

 

Ödəniş şərtləri

Bəli / xeyr

%

 Avans tələbi 

 

 

İddiaçının ilkin ödənişə bank qarantiyası verilmə imkanı

 

 

Texniki meyyarlar

Malların çatdırılma və zəmanət müddəti

Tarix (il və ay)

qeyd

Çatdırma və quraşdırma müddəti (Bakı daxili)

 

 

Quraşdırılmış avadanlığa və xidmətə zəmanət müddəti

 

 

Xidmətə reaksiya müddəti (Bakı daxili)

Məlumat aldıqdan sonra

Saat

 

Məlumat aldıqdan sonra

gün

 

Təmir müddəti (Bakı daxili)

Məlumat aldıqdan sonra

Saat

 

Məlumat aldıqdan sonra

gün

 

 

Qarantiya müddəti bitdikdən sonra növbəti illərin (hər il üçün)texniki dəstək xidməti

              İllik xidmət haqqı

  AZN

    qeyd

Sıradan çıxmış avadanlıqların dəyəri daxil

 

 

Sıradan çıxmış avadanlıqların dəyəri daxil olmadan

 

 

 

 

Müsabiqə sorğusu üzrə təkliflər, üzərində müəssisənin adı və ünvanı, müsabiqənin adı (“Təhlükəsizlik kameraları”) göstərilməklə, “Əsli” və “Surəti” sözləri qeyd olunaraq möhürlənmiş ikiqat qapalı zərflərdə “28” “sentyabr” 2022-ci il saat 18.00-dək Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbəyov küçəsi 72 (otaq 616) ünvanına təqdim olunmalıdır. Təkliflərə “Şərtlər toplusu”nda nəzərdə tutulmuş digər sənədlər də əlavə olunmalıdır. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunan zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. Yuxarıda qeyd olunmuş sənədlər qiymət təklifi ilə birlikdə təqdim edilmədiyi təqdirdə namizədlər iddiaçı kimi qəbul olunmayacaqlar.

Təklif zərfləri 29” “sentyabr” 2022-ci il tarixində 17:00 da yuxarıda qeyd olunan ünvanda açılacaqdır. Təkliflərin açılması tədbirinin online (“Zoom meeting” vasitəsilə) keçirilməsini istəyən iddiaçılar bu barədə açılış günündən əvvəl müraciət etməlidir.

Müsabiqəsorğusu ilə bağlı əlavə məlumat almaq üçün Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbəyov küçəsi 72 ünvanına müraciət edə, yaxud (+99412) 493 56 00 (daxili: 370) nömrəli telefon vasitəsi ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz (əlaqələndirici şəxs Əsmər Məmmədova: e.mammadova@azerpost.az).

 

 

 

 

22 avqust 2022-ci il     

 

MÜSABİQƏNİN ŞƏRTLƏR TOPLUSU

 

“Azərpoçt” MMC“ tabeli poçt müəssisələrinin tələbatını ödəmək üçün “Ups təhlil” alınması məqsədilə 2022-ci il üçün müsabiqə sorğusu üsulu ilə satın almaq niyyətindədir:

 

S.N

Malın a

 

 

Batareya AKU

Zaman (dəqiqə)

Ölcü

vahidi

Sayı

Çatdırılma müddəti

Qiymət

Məbləğ

1

UPS 3kVA, 1/1

12 V/ 9 AH

15

ədəd

36

 

 

 

2

UPS 6kVA, 1/1, 

12 V/ 7 AH

15

ədəd

15

 

 

 

3

UPS 10kVA, 1/1, 

12 V/ 9 AH

15

ədəd

11

 

 

 

4

UPS 20kVA, 1/1, 

12 V/ 9 AH

15

ədəd

6

 

 

 

5

UPS 30kVA, 3/3,  PF > 0.9

12 V/ 12 AH

15

ədəd

1

 

 

 

 

Cəmi (AZN):

 

 

ƏDV(AZN):

 

 

Yekun (AZN):

 

 

 

Qeyd 1: SNMP ancaq 30 kVa üçün nəzərdə tutulur (option kimi göstərilsin).

UPS Online, Tower form factor-lu olmalıdır. Quraşdırma və sazlama işləri daxil (2, 3, 4, 5 bəndlərə aiddir).

UPS Online, Tower form factor-lu olmalıdır.

Texniki dəstək xidməti daxil olan zəmanət müddəti – 2 il.

Quraşdırma və sazlama işləri daxil (2, 3, 4, 5 bəndlərə aiddir).

İştirakçı şirkət öz texniki dəstək mərkəzinə malik olmalıdır.

İstehsalçısından tərəfdaşlıq sertifikatını və ixtisaslarını təsdiq edən sənədlər.

UPS sahəsində işlədiyi müştəriləri haqqında məlumat (referenslər tələb edilə bilər).

UPS üzrə işçilərin istehsalçı tərəfdən treninqlərin keçmələri haqqında sertifikat.

 

 

S.N

Texniki qiymətləndirmə

                Təklif

1

Təklif olunan bütün avadanlıqların texniki göstəriciləri

 

2

Çatdırılma müddəti

 

3

Zəmanət müddəti

 

4

Ödəniş şərtləri

 

5

İlkin ödənişə bank qarantiyası verilmə imkanı

 

6

Reaksiya müddəti

 

7

Ümumi say üzrə zəmanət müddəti bitdikdən sonra “Əlavə 1 il üçün texniki dəstək xidməti üzrə qiymət təklifi ” – Texniki dəstək xidməti üçün şərt və ssenari çox ola bilər.

 

8

Təmir  müddəti

 

9

Yerinə yetirilmiş oxşar işlər barədə məlumat

 

 

 

 

Müsabiqə sorğusunda iştirak etmək üçün tələb olunan sənədlər:

 

1. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması barədə müvafiq vergi orqanından arayış;

2. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;

3. İddiaçının son bir il ərzində maliyyə vəziyyəti barədə bank arayışı;

4. İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsinin notariat qaydasında təsdiq edilmiş surəti, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;

5. İddiaçının analoji təcrübəsi (iddiaçının bu sahədə fəaliyyət dövrü). İddiaçının xidmət göstərdiyi, eləcədə əməkdaşlıq etdiyi şirkətlərdən tövsiyə məktubları;

6. İddiaçının təqdim edəcəyi malların (avadanlıqların) uyğunluq sertifikatları;

7. İddiaçının təqdim edəcəyi malların anbarda ehtiyyatlarının olması barəsində sənəd;

8. İddiaçının təqdim edəcəyi malların (işlərin və xidmətlərin) texniki təminat (texniki zəmanət və dəstək) verəcəyi müddət (ən azı 1 il) barəsində sənəd (texniki təminat (texniki zəmanət və dəstək) qiymət təklifi verildikdə nəzərə alınmalıdır).

 

 “Azərpoçt” MMC-nin tələblərini nəzərə alaraq, imzalanması nəzərdə tutulan satınalma müqaviləsində göstərilən malların (işlərin və xidmətlərin) 70 %-i həcmində olan hissəsi müqavilənin icra müddəti ərzində mərhələli şəkildə Sizdən təhvil götürüləcəkdir və mərhələli şəkildə Sizə ödəniləcəkdir. Müqavilədə göstərilən malların (işlərin və xidmətlərin) qalan 30% hissəsi isə əlavə tələbat yaranacağı təqdirdə təhvil götürülməsi nəzərdə tutulur. Müqavilə üzrə qeyd olunan mallara (işlərə və xidmətlərə) əlavə tələbat yaranmayacağı təqdirdə “Azərpoçt” MMC müqavilədə göstərilən malların (işlərin və xidmətlərin) sayının 30 %-dək azaldılması hüququnu özündə saxlayır.

 

Kommersiya şərtləri:

 

Qiymət təklifində çatdırılma və vergilər nəzərə alınmalıdır. Sifariş verildiyi təqdirdə ödəniş məhsullar/işlər/xidmətlər 100% təhvil verildikdən sonra 15 təqvim günü ərzində bank köçürməsi yolu ilə həyata keçirilməsi şərtini qəbul edən şirkətə üstünlük veriləcək.

Təkliflərə bütün zəruri xərclər (nəqliyyat, sığorta, vergi və sair) daxil edilməli, əlavə dəyər vergisi ayrıca sətirdə göstərilməlidir.

Müsabiqə sorğusu təklifini və ödəniş vаlyutаsını Azərbaycan manatı ilə göstərən şirkətə üstünlük veriləcək.

Müsabiqə sorğusunun şərtlər toplusunun tələblərinə tam cavab vermiş və ən məqbul qiymət təklif etmiş iddiaçı qalib elan olunacaq və onunla şərtlər toplusuna əlavə olunmuş nümunə üzrə satınalma müqaviləsi bağlanacaqdır. Qalib iddiаçı müqаviləni аldıqdаn sоnrаkı 5 bаnk günü ərzində оnu imzаlаmalı və öncədən ödəniləcək məbləğlərə layihə başa çatdırılana qədər qüvvədə olan bank zəmanətini təqdim etməlidir.

Müsabiqə sorğusu üzrə təkliflər, üzərində müəssisənin adı və ünvanı, müsabiqənin adı “UPS” göstərilməklə, “Əsli” və “Surəti” sözləri qeyd olunaraq möhürlənmiş ikiqat qapalı zərflərdə “29” “avqust”   2022-ci il saat 15.00-dək Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbəyov küçəsi 72 (otaq 616) ünvanına təqdim olunmalıdır. Təkliflərə “Şərtlər toplusu”nda nəzərdə tutulmuş digər sənədlər də əlavə olunmalıdır. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunan zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. Yuxarıda qeyd olunmuş sənədlər qiymət təklifi ilə birlikdə təqdim edilmədiyi təqdirdə namizədlər iddiaçı kimi qəbul olunmayacaqlar.

Təklif zərfləri “29” “avqust” 2022-ci il tarixində yuxarıda qeyd olunan ünvanda açılacaqdır. Təkliflərin açılması tədbirinin online (“Zoom meeting” vasitəsilə) keçirilməsini istəyən iddiaçılar bu barədə açılış günündən əvvəl müraciət etməlidir.

Müsabiqəsorğusu ilə bağlı əlavə məlumat almaq üçün Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbəyov küçəsi 72 ünvanına müraciət edə, yaxud (+99412) 493 56 00 (daxili: 241) nömrəli telefon vasitəsi ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz (əlaqələndirici şəxs Əsmər Məmmədova: e.mammadova@azerpost.az).

 

 

 

19 avqust 2022-ci il         

“Azərpoçt” MMC 2022-ci ildə “Yanğın Söndürən balonların dolumu” satınalınması üçün 

MÜSABİQƏNİN ŞƏRTLƏR TOPLUSU

 

S.N

Malın a

Marka/model

Əlavə məlumat

Ölcü
vahidi

Sayı

Çatdırılma müddəti (gün)

Qiymət təklifi

Məbləğ

1

Yanğın söndürən balonlar

6kq

 

Tozlu od söndürən balonlar

ədəd

1589

 

 

 

CƏMİ (AZN):

 

ƏDV (AZN):

 

YEKUN (AZN):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Qeyd: Dolum olunacaq balonlar əlavə olunmuş cədvəl üzrə (əlavə 1) göstərilən rayonlardan təhvil alınıb dolum olunduqdan sonra rayonlara çatdırılması şirkət tərəfindən (təhvil təslim aktı) həyata keçirilməlidir.

 

 

Ödəniş şərtləri

Bəli / xeyr

%

 Avans tələbi 

 

 

İddiaçının ilkin ödənişə bank qarantiyası verilmə imkanı

 

 

Texniki meyyarlar

Malların çatdırılma və zəmanət müddəti

Tarix (il və ay)

qeyd

Xidmətin təhvil müddəti (Bakı/Rayonlar  daxili)

 

 

Zəmanət müddəti

 

 

 

 

 

Azərpoçt MMC Tozlu Yanğınsöndürən balonlar (6 kq)  

        Əlavə 1

S/s

Poct filialı

Balonların təhvil-təslim yeri

Dolum olacaq say

Qeyd

1

Ağdaş PF

Ağdaş ş.

34

 

2

Ağsu PF

Ağsu ş.

23

 

3