“Azərpoçt” MMC vakansiya elan edir!


25.08.2022 2103


ÖLKƏNİN YEGANƏ MİLLİ POÇT OPERATORU “AZƏRPOÇT” MMC Risklərin idarə olunması üzrə mütəxəssis VAKANSİYASINI AÇIQ ELAN EDİR:

 

 

VƏZİFƏ ÖHDƏLİKLƏRİ:

 

-Bazar və investisiya risklərin ilə bağlı mümkün olan itkilərin baș vermə ehtimalını və həcmini hesablayaraq təşkilatın aktivlərini va kapitalını maksimum qoruyub saxlamaq;

-Kredit, deposit, həmçinin qiymətli kağızların yerləşdirilməsi üzrə risk analizi apararaq rəy bildirmək.

-Təşkilatın aktiv və passivlərinin proqnozlaşdırılması ilə xalis faiz gəlirinin artırılması

-Vəsaitlərin səmərəli idarə edilməsi üzrə rəylər və  proqnozlar vermək;

-Təşkilatın gündəlik likvidliyinin idarə edilməsi və likvidlik əmsalların hesablanması ilə requlyativ normalara riayət olunmasını təmin etmək;

-Müvafiq olaraq likvidlik, faiz dərəcəsi riski və cəmiyyətin balansı ilə bağlı müxtəlif ssenarilər üzrə stress-testlərin həyata keçirilməsində iştirak etmək;

 

 

NAMİZƏDƏ DAİR TƏLƏBLƏR:

 

-Minimum 2 il iş təcrübəsi olan (Maliyyə, investisiya, bazar risklərin idarə olunması sahəsi üzrə arzuolunandır);

-Yüksək səviyyədə MS Excel, Power BI proqram bilikləri;

-Komandada işləmək bacarığı olan

-Təqdimat və ünsiyyət bacarığı olan

-Yüksək səviyyədə analitik düşüncə qabiliyyəti

-Sürətli öyrənmə qabiliyyəti

-Stresə dözümlük, gərgin iş rejimində işləmək bacarığı.

 

 

İş yeri: “Azərpoçt” MMC, baş ofis ( Ünvan:  Ü.Hacıbəyli 72)

İş vaxtı: Həftəiçi 5 gün, saat 9:00 – 18:00

Qeyd: Əməkhaqqı müsahibə əsasında təyin olunacaq.

Maraqlananlar, öz CV-lərini“Risklərin idarə olunması üzrə mütəxəssis” başlığı ilə  hr@azerpost.az ünvanına göndərə bilərlər. 

 

 

 



Onlayn konsultasiya